Ekonomiassistent till spännande bolag i Malmö!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Redovisningsekonom
Publicerad: 2019-06-12
Sista ansökningsdag: 2019-07-11
Är du ansvarstagande och har god samarbetsförmåga? Är du dessutom prestigelös och nyfiken? Då har vi rollen för dig! För kunds räkning söker vi nu en redovisningsekonom till deras skandinaviska huvudkontor i Fosie, där de sitter i ljusa och fräscha lokaler. Du kommer ansvara för allt det löpande arbetet i det danska bolaget och vid behov kommer du även att hjälpa till i de andra skandinaviska bolagen. Du kommer tillhöra ekonomiavdelningen, ett hjälpsamt team som i dagsläget består av 5 personer där det är högt i tak. Låter detta intressant? Sök då tjänsten redan idag! Arbetsuppgifter - Kund- och leverantörsreskontra - Löpande bokföring - Behjälplig i bokslutsarbetet - Övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning Din bakgrund - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt arbetserfarenhet som bedöms likvärdig - Minst 2 års erfarenhet av löpande redovisning - Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Som person har du förmåga att självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt samtidigt som du är ansvarstagande och punktlig. Du ser alltid till att avsluta det du påbörjat och lämnar inte något åt slumpen. Då du i denna roll kommer ha många bollar i luften har du förmågan att sålla och prioritera mellan dina arbetsuppgifter. Du trivs i en varierad roll med god balans mellan rutiner och adhoc-uppgifter. Vidare har du god samarbetsförmåga, är hjälpsam, öppen och har lätt för att kommunicera med andra. Övrig information Uppdragstyp: Konsultuppdrag 3 månader med chans till förlängning. Ort: Malmö, Fosie Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Caroline på 0766-471619. Vi intervjuar kandidater löpande ochtjänsten kan därför komma atttillsättas innan ansökningstiden har gått ut och annonsen plockas då ned.Sista ansökningsdag är 2019-07-12. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/) Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar. Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT. SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.

Kontaktperson

Caroline Ruscic

caroline.ruscic@sjr.se

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 3 - 6 månader
  • Vanlig anställning, upphör:2019-07-11
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Lön enligt överenskommelse
Postadess
  • Region Malmö
  • 21122 Adelgatan 9
Besök hemsida